Počnúc budúcim mesiacom sa tieto certifikáty objavia vo vnútri reklám, čo umožní divákom vedieť, či organizácia „poskytuje potraty“ alebo „neposkytuje potraty“, aby sa diváci nemohli dostať do omylu. Zverejnenia sa budú vyžadovať len v USA, Spojenom kráľovstve a Írsku.
 
fotomonžář

Zmena prichádza po správe z minulého týždňa v správe Guardian, že spoločnosť poskytla granty skupine tehotenských kliník, ktoré naznačili, že ponúkajú potraty, ale v skutočnosti boli súčasťou skupiny proti potratom. Skupiny proti potratom sa bežne pokúšali zavádzať tehotné ženy predstieraním, že ponúkajú potraty alebo potratové zdroje, pričom ich v skutočnosti usmerňujú od informácií a služieb, ktoré hľadajú.
 
Tehotenské centrá majú svoje reklamy odstránené z Google v minulosti cez zavádzajúce reklamy, ale to bolo v jednotlivých prípadoch.
 
Nová politika teoreticky zabráni tomuto druhu podvodov na prvom mieste, pokiaľ ide o reklamy vo vyhľadávaní Google. Je to závislé na Google správne preveruje tieto zverejnenia, hoci, a to nie je jasné, ako dôkladné, že proces bude.. Organizácie musia poskytovať potraty vo svojich vlastných zariadeniach, aby sa kvalifikovali.
 
Nové politiky nebudú robiť nič, aby sa zabránilo tomu, že výsledky vyhľadávania a Mapy budú odohrané organizáciami proti potratom. Reklamy sú však spravidla prvými niekoľkými výsledkami pre daný výsledok vyhľadávania, takže táto zmena by mohla ísť smerom k smerovaniu ľudí k informáciám, ktoré hľadajú.

marketing
 
Nová politika spoločnosti nadobúda účinnosť aj vtedy, keď niektoré štáty USA prijímajú takmer úplné zákazy potratov a poskytujú služby nezákonné. Začiatok klasifikovať organizácie ako poskytovanie alebo neposkytovanie potratov je obzvlášť zaujímavé v tomto svetle, pretože reklamy by mohli pomôcť priamym ženám k zdrojom, ktoré potrebujú, ale mohla by tiež nastaviť Google, aby obmedzil reklamy, ak jeden z týchto štátov podnikol ďalšie kroky.