Samostatná zárobková činnosť je spôsob života pre milióny ľudí v Spojených štátoch. Koľko miliónov? Zdá sa, že odpoveď na túto otázku závisí od toho, ktoré štatistiky čítate.
 
Jednu vec, na ktorej sa väčšina správ a predpovedí o samostatnej zárobkovej činnosti zhoduje, však je, že samostatná zárobková činnosť sa bude zvyšovať.   Zdá sa, že tento trend predstavuje výzvu pre dnešných živnostníkov a nezávislých dodávateľov.business.jpg
 
Zvýšená sebestačnosť vedúca k zvýšenej konkurencii v práci
Podľa výsledkov nového prieskumu, ktorý uskutočnila spoločnosť QuickBooks Self-Employed , drvivá väčšina (85%) samostatne zárobkovo činných pracovníkov prieskumu uviedla, že zažili väčšiu konkurenciu o prácu, než mali v minulosti, a 71% uviedlo, že v tomto prieskume je viac ako 71% respondentov. hospodárskej súťaže ovplyvňuje ich podnikanie.
 
Nedostatok času a rastu peňažného limitu
Ľudia, ktorí pracujú pre seba, musia vyplniť mnohé rôzne obchodné úlohy. Plánovanie, predaj a marketing, riadenie zásob, odoberanie objednávok, výroba a dodávka tovarov a služieb, vzťahy so zákazníkmi, správa webových stránok a sociálnych médií a vedenie účtovníctva sú len niektoré z úloh, s ktorými sa musí zaobchádzať. A každý čas trvá. Prenájom iných ľudí, aby delegovali niektoré z týchto prác, aby si peniaze.
 
Nie je preto prekvapujúce, že peniaze a čas boli pre samostatne zárobkovo činné osoby výzvou na zvýšenie rastu. Takmer tretina (31%) respondentov uviedla, že obavy z finančných prostriedkov predstavujú nevýhodu rastu, pričom takmer 18% uviedlo čas ako hlavnú výzvu rastu. Jedna zo siedmich (14%) uviedla, že pracuje viac ako 50 hodín týždenne a mnohí uviedli, že majú dve pracovné miesta – jedna je vlastným podnikaním, druhá je zamestnaná pre iného zamestnávateľa.
 
Nedostatok merateľných cieľov
Je zaujímavé, že zatiaľ čo 57% respondentov prieskumu uviedlo, že ich cieľom bolo zvýšiť podnikanie o 40% alebo viac, len polovica respondentov uviedla, že ich ciele rastu sú merateľné. Druhá polovica buď nemala žiadne rastové ciele, alebo nebola schopná merať väčšinu svojich cieľov rastu. Písomné, merateľné obchodné ciele môžu vlastníkom podnikov pomôcť sústrediť sa na úspech a vidieť ich pokrok – alebo nedostatok. Beh podnikania bez merateľných cieľov je ako hádzanie korku do jazera a dúfal, že sa dostane na druhú stranu sám.novinky.jpg
 
Ako prekonať seba-zamestnanie Výzvy
Ak chcete prekonať veci, ktoré vás zadržiavajú, musíte ich identifikovať a potom vykonať vhodné zmeny. Tieto návrhy pomôžu:
 
Posúdiť situáciu
Prvým krokom k útoku na výzvy samostatne zárobkovej činnosti je sedieť a zhodnotiť vašu situáciu. Ako silná je potreba vašich produktov alebo služieb? Rastie alebo klesá potreba? Dostávate nových zákazníkov, opakujete objednávky a odporúčania? Ak nie, prečo nie? Kto je súťaž a ako sa darí? Je niečo, čo ponúkajú, že nie? Alebo naopak?