Pamätáte sa ešte na pokec? Pre generáciu dnešných tridsiatnikov je to do dozaista najlepšia sociálna sieť akú si ešte dlhé roky budú pamätať. Dlhé hodiny strávené pri počítači či už v internetovej kaviarni (áno deti, niekedy sa na internet chodilo tam). Alebo v škole namiesto prepisovania nič nehovoriaceho textu vo Word-e  sme trávili čas radšej na pokeci. Dnes už je to skôr nostalgia a niečo nepredstaviteľné ale bolo to tak. Dievčatá si teraz istotne spomenú na desiatky rýchlych správ takzvanýchrpéčiek. Kde každá druhá znela „ahoj ako sa máš“ pričom dnes také niečo nenapíše ani ten naj poslednejší z posledných pretože to je proste trápne a nenosí sa to. No naproti tomu sa nájde zopár odvážlivou ktorý to risknú a napíšu to.  Nájdete sa tu aj vy?Prázdna ikona Avatara.png
 
Ahoj, ako sa máš?
 
No hádajte aká bude asi odpoveď? Určite nenapíše nič iné ako niečo v zmysle. Dobre a ty? Ale čo by sme dnes asi čakali. Veď časy kedy sme urputne zháňali po kamarátoch nick na tú peknú spolužiačku aby sme jej tam nahovorili aj modré z neba sú dávno preč. A preto to snáď ani nemôžete myslieť vážne. Že ahoj ako sa máš …
 
Ahoj, popíšeme …
 
Schválne, spýtajte sa svojich známych čo majú nejaký ten profil na zoznamkách.  Koľko takých správ im príde denne čo za týždeň. Je to v podstate to samé ako to vyššie. Jednoducho bez nápadu a o ničom.
 
Zajačik na baterky
 
Príbehov kedy mladší chlapec napíše o pár rokov staršej žene je plno. No staršej teda. Väčšinou sa tu bavíme o 20 ročnom chalanovi ktorý dúfa že keď napíše čerstvej tridsiatke že uspeje. Najčastejšie niečo ako: Prepáčte že vás vyrušujem. Či nechcela by ste mladšieho zajka na výchovu?  
A potom že mladé žabky chodia s starými ujami… Veď keď mladý nevie ani len na internete sa nesprávať ako blbec tak čo potom z oči do očí.Internet, internetová sieť.jpg
 
Je tu iba pre jedno
 
Je jedno či sa bavíme o mužoch alebo ženách. Jedny hľadajú, druhý ponúkajú. Každopádne už to nie je žiadna hanba a dokonca aj sociálne siete akosi zatvárajú oči pred takými to aktivitami. Bodaj by nie, Veď čím viac užívateľov tým viac zisku z reklamy. Je to smutné ale je to tak.